2009. június 25., csütörtök

Elméledés az emberi lényeg univerzalitásáról

2009. június 25., csütörtök

Na igen… Különösen, mióta van szerencsém nemzetközi körökben forogni, egyre inkább az a véleményem, hogy az emberek, bármilyen nemzetiségűek, fajúak stb legyenek, és bármilyen kultúrához is tartozzanak, a lényegesebb dolgokban akkor is nagyon hasonlóak. Ennek bizonyítékául szolgálhat az alább látható, tegnap este rögtönzött buli folyamán készített néhány fotó is. Íme (teljes mérethez klikk):




Szóval, a képeken látható úriemberek hat országból és három kontinensről érkeztek, mégis, az az érzésem, hogy amit itt csináltak, az majdnem pontosan olyan, mint amikor otthon Balázs és Zsombor játszottak „kicsi a rakás, nagyobbat kíván”-t… :)))))) engem pedig ezt látva elönt a nosztalgia… :P


Továbbá, ha összehozunk hét pasit (a képen láthatóakon kívül a képek készítője, azaz én :)) a világ minden tájáról, mit gondoltok, mi az a téma, ami 100%-os bizonyossággal, mindenképpen elő fog jönni a beszélgetésük folyamán, igen részletesen, röhögés tárgyaként, igencsak vulgáris stílusban? Nem, nem az atommag-hasadás…


… talált, süllyedt. XD



Hadd növeljem kicsit az alapműveltségeteket az itt látható táblára Paul által felírt japán és kínai nyelvű szöveg jelentésének (részleges) közlésével. A hiraganákkal felkapart, japán mondatot a következőképp olvassuk: „Boku no chinchin wa umai”. Ebből a „boku no” annyi mint „az enyém, az én…-m”; a „chinchin” nyilvánvaló, de ha vki nem jönne rá, kérdezze meg valamelyik közeli hozzátartozómat; az „umai” pedig különösen szellemes ötlet volt Paultól, ahhoz képest, hogy nem is tud még anyira japánul, ugyanis ez a szó egyszerre jelenti azt, hogy „ízletes” és „ügyes”. XD


Kínai mondat: „Ando被干了,哈!” (Ando bei4gan1le, ha…!) Annyit jelent: „Ando-t meg…-ták, haha!” A képzeletetekre bízom, hogy mit is csinálhattak Ando-val a mondat szerint… XD És rossz az, aki rosszra gondol. XD


Amúgy, milyen hasznos dolgokat is lehet itt tanulni, nem? Egészen az az érzésem, ami a 2007-es kaposvári cselló mesterkurzus után, mikor azon poénkodtunk, hogy itt mindenki tanult valami hasznosat: Erik azt, hogy hogy kell cigit elpöccinteni, én meg az „Elindultak a cigányok” kezdetű nótát… XDDD


(Gondolom a bejegyzés címe alapján mindenki azt hitte, hogy most valami filozófiai fejtegetés következik, mi? Hehe, azért nem vagyok én annyira kiszámítható…XD Azért azt hadd tegyem hozzá, hogy páran beszélgettünk értelmesebb dolgokról is a buli után, de ezekről majd később. ;))

2 megjegyzés:

Barbara A. írta...

ezen most jót nevettem XDDDDD jaj, fiúk XD de nem lepődöm meg, én sem vártam mást, meg tapasztaltam én is hogy pl egy török, egy lengyel, egy holland, és két angol mit tud összehozni... 10 percig birtam, de már megtanultam törökül egy bizonyos testrész nevét, ami vicces módon úgy hangzik hogy "tasak", nem fejtegetném az esetleges nyelvi rokonságokat xDDDD

de ilyenkor egyébként kibeszélik azt is hogy melyik lánnyal milyen? mert az egy dolog hogy van aki, mert bunkó paraszt, de a normálisabbja is? XD

Takato írta...

Barbi, megnyugtathatlak: nem szoktuk kitárgyalni, hogy melyik lánnyal milyen XD. (Ehhez a kanadai srác került legközelebb, mikor azt ecsetelte, hogy mit szokott csinálni a barátnőjével.. ^^")
Amúgy a "tasak"-on én is jót nevettem, úgyhogy köszi az alapműveltségem növelését ^^...

Megjegyzés küldése