2009. június 7., vasárnap

Elmaradt programok :(

2009. június 7., vasárnap

Ha a weblog-írók hosszabb időt hagynak ki két bejegyzés között, akkor általában így kezdik a szünet utáni postjukat: „annak, hogy nem írtam, nagyon sok oka van…” – nos, az én esetemben egyetlen oka van a hallgatásnak, és ezt a cím is tartalmazza: a közelmúltban gyakorlatilag minden olyan programom elmaradt, amiről írtam volna. :( Kezdve a nagoyai free tour-ral, ahol LEKÉSTEM a buszt, amivel mentünk volna XD kb életemben először késtem el bárhonnan ilyen durván, leszámítva az előadásokat az első egyetemi napomon.^^” Aztán, másnap a Small World Coffee Hour-ra egész egyszerűen nem volt kedvem elmenni; a szombatra tervezett karaoke meg szimplán elmaradt. :(


Ez persze nem jelenti azt, hogy unatkoztam volna, illetve hogy nem történt volna velem semmi, pl kötöttem utazási biztosítást és foglaltam szállást Taiwanra, vettem pár könyvet a japán amazon.com-on, tanultam, stb – de feltehetőleg ezek a dolgok nem különösebben érdekesek az olvasóim számára. Ilyen esetekben írhatnék egy-két bejegyzést az itteni mindennapi élet ügyes-bajos dolgairól, amik esetleg számot tarthatnak azok érdeklődésére, akik valószínűleg nem sűrűn fognak megfordulni a világnak ezen az oldalán, olyan témákról, mint pl közlekedés, errefelé sétáltatott kutyák, ételek, éttermek, árak, wc-csészék XD… stb stb… de erre viszont nem volt különösebb érkezésem, úgyhogy majd valamikor később. Írhatnék még arról a két sorozatról, amit mostanában követek, de különösképp erre sincs most kedvem, pedig kifejezetten remek történetekről van szó (Sengoku Basara és Guin Saga, ha valakinek ez mond valamit).


Kútba esett a Meidai-sai-os előadásunk is, ugyanis sem én, sem Liam nem találtunk zongoristát, aki bevállalta volna a dolgot… >_<


Szóval, mi is történt tulajdonképpen, ami érdekes? Hát például most csütörtökön a kollégiumi welcome partynkat szponzoráló nénikék szerveztek nekünk egy tempura-party-t :). A tempura egy japán étel neve, amit kb úgy kell elképzelni, mint a rostélyos hagymát nálunk, tehát olajban kisütik a CUCCot, csak épp nem (kizárólag) hagymát, hanem egyéb zöldségeket, meg pl garnélát is, amit személy szerint különösen kedvelek – ha valamilyen étel hiányozni fog Japánból, akkor az a friss garnéla-rák. Maga a party remekül sikerült, eljött pl egy iráni mérnök és a felesége, akik már kb 5 éve itt élnek O_o meg megismerkedtem egy indiai lánnyal és a férjével, akik biotechnológiát tanulnak itt - főleg a lány egészen érdekes jelenség! Már Priya, a tavaly őszi programunk indiai résztvevője sajátos egyéniség volt, minden megnyilvánulásával együtt – az az érzésem, hogy ezek az indiaiak valahol nagyon különleges emberek. Nem is tudom jobban megfogalmazni, ha tehetitek, beszéljetek egy kicsit velük és adott eseteben meglátjátok. :))




A héten gondoltam, hogy legalább el kéne menni a Meidai-saira, de pénteken csúnya ooame volt, úgyhogy inkább kihagytam; végül is ma elnéztem a végére, és semmi különös nem volt, csak kirakodóvásár és tömeg. Úgyhogy natsumatsuri ide vagy oda, nem sajnálom, hogy nagyrészt kihagytam.


Körülbelül ennyi történt, jobban mondva nem történt mostanában, - nem kell félteni amúgy, teljesen jól elvagyok így a nyugodt, kevéssé eseménydús napokon is, a következő héten valószínűleg úgyis történni fog egy s más, addig is minden jót mindenkinek…

3 megjegyzés:

katkadu írta...

Ami kimarad a Harry Potter könyvekből, a blogokból, az úti beszámolókból és idegesítően hosszú a Varázshegyben: a mit tanul a főhős. Te. Épp mostanában. Mi az, amit az ember egy Japán jogi szakkönyvben felfedez. Mindig van valami kis izgalom. Csak senki nem írja le. :-(
A másik, hogy ha elég hosszan élek, elmegyek Japánba, de egyrészt panta rhei, másrészt meg amúgy is túl kíváncsi vagyok. Miért a karaoke mánia, a sok rózsaszín. Mit gondol a vidéki Tokióról, a szigetek egymásról. Az USAról, Hiroshimáról, Pearl Harborról, a fegyverkezésről, a dohányzásról...

Barbara A. írta...

Azért ha van érkezésed rizsázni bármiről akkor nyugodtan, én szivesen olvasom :D érdekel hogy mennek arra a dolgok, mifélét tanulsz, milyen emberekkel találkozol... :)

Hiányolni fogom a karaokét. Nagyon. Erre most jöttem nemrég rá úgy igazán. Sztem nem vagyok egyedül, ugye? XD

Takato írta...

Köszi, most adtatok egy csomó jó tippet, csak győzzem ihlettel ;) és amúgy valóban, a karaoke tényleg nagyon hiányozni fog, legalábbis anime-openingeket otthon szinte biztos, hogy nem lehet énekelni ilyen formában, maximum conon XD. Meg Fülöp-szigeteki, kínai és koreai számok se valószínű, hogy előfordulnának otthoni karaoke-gépeken... ^^"

Megjegyzés küldése