2012. augusztus 16., csütörtök

Rövid bejelentés egy rész fináléja előtt

2012. augusztus 16., csütörtök

2012. június. Megírtam és megvédtem a szakdolgozatomat, nagy mennyiségű japán nyelvű kutatási anyagot felhasználva, de végül is angolul fogalmazva, a „Master of Comparative Law and Political Science” programban, „Publicness as a responsible government – towards a theory by the crisis of the Japanese system of governance” címmel.

2012. július. Felvételt nyertem Ph.D. kurzusra – 名古屋大学国際開発研究科.

És most pedig, a történetemnek ezen a pontján, nagyon sok mindennek el kell hangzania.

2 megjegyzés:

katkadu írta...

Egészen mulatságos. Szinte rettegek, hogy vajon mi jön. Viszont szól a Ballada, amit még sosem hallottam.
Megjegyzésként: nem tudom tudod-e, hogy egyrészt messze személyesebben írsz már, mint régen+mint ami általánosan elfogadott, másrészt, hogy valamelyes 20. századeleji stílusban. (Ez talán a japán nyelv hatása.)

Takato írta...

Tényleg? Nem, ez egyáltalán nem tűnt fel, jó hogy mondod :)

Megjegyzés küldése